6.30 – 8.15
Schodzenie się dzieci. Różne sytuacje edukacyjno-wychowawcze podejmowane przez dzieci, organizowane lub inspirowane przez nauczyciela, o charakterze indywidualnym lub w małych zespołach, ze szczególnym uwzględnieniem kącików zainteresowań.
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym, zabawy dowolne dzieci.
8.15 – 8.30
8.30 – 9.00
Ćwiczenia poranne. Zabawy ruchowe
Czynności higieniczno- porządkowe przed i po śniadaniu. I śniadanie.
9.00 – 9.30
Grupy młodsze
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
9.00 – 10.00
Grupy starsze
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
10.00 – 10.30
Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne.
10.30 – 11.00
Czynności higieniczno – porządkowe przed i po śniadaniu. II śniadanie.
11.00 – 12.00
12.00 – 12.30
Pobyt dzieci na świeżym powietrzu – spacer / zabawy na placu zabaw.
Zabawy kierowane przez wychowawcę. Zabawy rozwijające zainteresowania dzieci.
12.30 – 13.20
Czynności higieniczno – porządkowe przed i po obiedzie. Obiad.
13.00 – 14.30
13.20 – 17.00
Leżakowanie w grupach młodszych.
Odpoczynek, ćwiczenia o charakterze relaksacyjnym. Zabawy ruchowe. Gry i zabawy dydaktyczne, swobodna działalność dzieci. Indywidualna praca z dzieckiem. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Czytanie bajki. Rozchodzenie się dzieci do domów.